استخدام کارمند اداری

استخدام تعدادی کارمند اداری خانم آشنا به کامپیوتر و اینترنت نیازمندیم

شرکت رایان فراسو جهت تکمیل کادر اداری خود به تعدادی کارمند اداری خانم آشنا به کامپیوتر و اینترنت و تسلط به نرم افزارهای آفیس نیازمند است

ساعت کاری از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر و پنج شنبه ها تا 2 ظهر است

استخدام کارمند اداری در تهران

شرکت رایان فراسو جهت تکمیل کادر اداری خود از کارجویان خانم که تسلط به کامپیوتر و اینترنت داشته باشند دعوت به همکاری می کند. عزیزان متقاضی بایستی حتما ساکن شهر تهران باشند و فعلا استخدام از متقاضیانی که ساکن شهرهای اطراف تهران هستند (بدلیل مساله مسافت) میسر نیست.

نوع کار کاملا اداری و دفتری و در یک محیط سالم، امن و صمیمی است همچنین شرکت مراجعه کننده حضوری ندارد و نگرانی از بابت شیوع بیماری وجود ندارد. تمام وظایف بصورت اینترنتی و گاها تلفنی انجام می شود.

شرایط کلی استخدامی

  • پوشش بانوان بصورت اداری و با مقنعه است و آرامش و احترام زیادی در بین همکاران حاکم است

  • حضور به موقع در محل کار و نظم و انظباط

  • داشتن دقت عمل در امور محوله

  • داشتن تحصیلات دانشگاهی ضروری است

استخدام کارمند اداری

شرح مختصر وظایف

فعالیت شرکت در زمینه مشاوره تحصیلات دانشگاهی است و متقاضیان استخدام، فقط عهده دار وظایف اداری خواهند بود و نیاز به داشتن تخصص ویژه ای نیست. نظم و انظباط، وجدان کاری و تعهد از شرایط اصلی استخدام است. وظایف محوله؛ بیشتر جنبه پیگیری پروژه هایی است که از طرف شرکت به محققین دورکار محول می شود و کارمندان شرکت می بایستی در فواصل زمانی مشخص پروژه ها را از محققین پیگیری نمایند. عمده کار از طریق شبکه های مجازی است و در مواقع اضطرار؛ تماس تلفنی برقرار می گردد.

حقوق و مزایای کارمند استخدامی

همکاری کارمندان با حقوق ثابت ماهیانه چهارمیلیون تومان آغاز می شود و کارمندان عزیز در صورت داشتن شایستگی های ویژه می توانند پیشرفت های شغلی مناسبی را تجربه کرده و به مدارج بالاتری نائل شوند که طبیعتا در حقوق ماهیانه تاثیر مناسبی خواهد داشت.

فرایند استخدامی:

متقاضیان استخدام می توانند جهت کسب اطلاعاتی بیشتر با شماره موبایل 09101502239 تماس حاصل کنند و یا جهت مصاحبه، تکمیل فرم و آشنایی بیشتر به محل  شرکت به  آدرس ذیل مراجعه کنند:
تهران- خیابان انقلاب بین خیابان دانشگاه و ابوریحان (ایستگاه BRT دانشگاه) ساختمان فروردین واحد یک